Hello..

Det her med at blogge er ikke rigtigt mig, og derfor er jeg dårlig til at opdatere. Det der med at have en pæn, flot og organiseret blog er overhovedet ikke mig, så jeg ved ikke hvorfor jeg prøvede.
DR laver en mini dokumentar om mig snart, om mine billeder og mit liv/min personlighed. Jeg tror der kommer nogle meget personlige ting op. -Hvilket jeg har svært ved. Jeg er meget splittet på det punkt. Mit alter ego er jo det eneste jeg har, for at kunne blive set og vide at jeg eksistere ude i verdenen, når jeg ellers gemmer mig bag mine fire væge. Og fem hvis man er moderne.
Det jo ingen hemmelighed at nogle forsømte børn, danner sig en ekshibitionistisk personlighed, men det betyder ikke jeg har brug for opmærksomhed. Alle ser, hvad jeg vil have dem til at se. Men det jeg holder af at lave er ironisk nok at skrive. -Jeg kan ikke stave, skrive grammatik korrekt eller sætte kommaer og punktummer. Men jeg elsker at skrive og at udtrykke mig gennem ord. Men jeg frygter at blive sårbar, for dem som læser hvad jeg skriver. Man kan ikke skrive fra hjertet hvis man ikke åbner helt op. Mystikken og fascinationen bag billeder, er at de er til fri fortolkning og folk kan tage det for hvad de har lyst. Og man må sige: Det gør de godt nok også. Jeg skrev for noget tid siden og nogle læsere var vilde med det. Det motiveret mig en del. Men det var ikke nok. For åbner jeg for min verden, åbner jeg også for min datters og dem omkring mig. Og jeg har aldrig ville udstille andre end mig selv. Men efterhånden som jeg har fejet for egen dør med tiden. Føler jeg mig næsten klar til at poste hvad jeg har skrevet og vil skrive i fremtiden. Og nu da jeg med skole, datter og projekter på siden går og passer mig selv, har jeg ikke så meget at frygte andet end nogle dømmende ord fra fjenderne. Der er ingen mening med det. Intet andet en som så mange andre folk: En trang til at udtrykke sig. Forhåbninger for at folk ikke ser så sort/hvidt på folks liv. Og måske ser nålen i høstakken.

Så velkommen til et nøglehuls kig ind i min hjerne

Skriv et svar

