Som nogle af jer nok ved, var jeg i radioen i lørdags på radio 24-7. Jeg talte lidt med Henrik List om dit og dat. Om billeder og bloggen og livet på vesterbro.
Jeg hyggede mig rigtig godt derinde og følte mig rigtig godt tilpas i stolen og en microfon klistrede til mine læber.
Jeg skal ind igen og besøge ham på torsdag, så jeg håber i endnu en gang har lyst til at lytte med fra 00-02 på p2’s gamle frekvens!

Tak til alle jer som har vist interesse. I er meget velkommen til at spørge om alt hvad i har lyst til, her inde på bloggen. Jeg ved godt i ikke fik særlig meget info om den. Men som i kan se, er det her jeg skriver mine tanker, deler min musiksmag, billeder og andet lir jeg synes godt om. Den handler om min verden og hvad jeg elsker og hader ved den.
Det er en bog in real time hvor i kan få et smug kig ind i mit liv og med tiden vil jeg åbne mere op og fortælle jer om livet på vesterbro, med en bodega far og en runaway mor.
Men også om det skønne liv jeg har kæmpet for at få og skabt til mig og min datter.

Mvh.
Sandra

17 thoughts on “

  1. Hej Sandra, du virker interessant og har fortryllet mig lidt.
    Det kan godt være det lyder mærkeligt bare sådan at komme ud af det blå.
    Men det er måske bedre end at banke på din dør, så nu banker jeg på din virtuelle dør
    ”Lets write and share freely”
    Jeg kunne godt tænke mig at skrive et brev til dig.

    • Det varmede virkelig mit hjerte og fik mit smil frem. Og det kildede lidt i maven. Jeg kan ikke sige nej, så lad os skrive løs!

      • I can hear a duck or a goose doing oua-oua
        I feel a bit restless, suddenly I can feel the anxiety creeping in on me
        I don’t want to be here, but if I don’t want to be here, where do I want to be
        I am caught on the altar, caught by the headlights of the car, the car that is life
        I can only create in silence, but silence scares me
        Creativity is our lifesource, but also our damnation

      • intet af noget af det. men jeg vil faktisk gerne giftes en dag…tror jeg. Men det skal være på en helt speciel måde og uden præst.

      • Jeg er så vild med den viktorianske stil, jeg planlægger (det kan nogle gange i øjeblikket være ønsketænkning, but WTF, vi lever kun en gang, eller gør vi? eller hvad, hvor tvivlende kan man være 😉 ) nogle blodrøde, marquis de Sade gardiner.
        Og stearinlys overalt………ogogog
        En fait, je parles francais, tu ne le savais pas ahh. Ma francaise, bonbon de l’oeil.

      • Jeg ved ikke hvorfor men har altid forstillet mig at mit første ægteskab skulle være for sjov. Et teamwork so skulle afsluttes lykkeligt med skillsmisse. Underlig fantasier om mig liv jeg har

      • Jeg troede ikke jeg kunne elske længere. Jeg troede at jeg havde tabt den menneskelige evne til at føle kærlighed – og er man så overhovedet et menneske længere!
        Men du har givet mig håbet tilbage…

      • Hvor ved du det fra…..tror du ikke et menneske kan blive grundlæggende ødelagt
        Jeg bare total dramaqueen ))

      • Jeg har set en masse knuste hjerter, og ikke kun fra mig selv. Jeg har haft unge som gamle omkring mig med store hjertesorger. Der hvor man bare heller vil dø end at prøve hele. Men de rejser sig altid.

      • Jeg ved ikke helt hvordan jeg forstiller mig et bryllup. Jeg skrifter humør og lyst hele tiden. For eks. lige nu vil jeg vildt gerne have et tim burton eller et slut 1800 start. 1900 tallet-ish bryllup i moderniseret version.
        Jeg ved ikke hvad jeg er, jeg er for ung til at vide hvordan jeg har det med tro. En ting er sikkert. Jeg hader religion. Jeg er glad for videnskab. Jeg elsker rummet/universet.. Jeg elsker stjerner og stjerne himmelen.

Skriv et svar

