Jeg får lavet meget i forhold til hvor meget jeg ligger ned

Jeg skriver nogle af mine ting på dansk, for jeg tror ikke nogle engelsk snakkende mennesker er interesseret i at vide hvad der sker i Danmark med mit liv. Tror hellere ikke der er nogle dansk talende mennesker der er super interesseret, men jeg skal jo lige hype det jeg laver.

Jeg har hjulpet til med at åbne en café og jeg står for at lave events på den og dens promovering. Det er ikke et stort sted, men vi satser på intim hygge og underholdning til folk der har lyst til at sidde ude en stille og rolig aften og blive underholdt på en hverdag, mens de får sig en pause fra arbejde og lektier. Der er plads til at tegne, sætte musik på og spise udefra indtil vi selv begynder at servere mad.
Mig og min veninde Mathilde sad forleden og skrev sange, spillede guitar og sang mens vi fik os en burgere udefra og fik noget dejligt kaffe. Det er fanme en god kaffe, normalt drikker jeg ikke kaffe -men det gør jeg nu.
I fremtiden vil der være filmaften, mini koncerter, poesi oplæsning, og konkurrencer. Der kommer til at være fyldt med bræt spil og andet lir der opfordrer til maximal hygge. Vi køre den old school og prøver få folk ud af hjemmet og tage det sociale liv ud i virkeligheden, med oplevelser der kan inspirere folk.

Her er linket til fanpage.

https://www.facebook.com/C9A.BRUUN/posts/146469382128334?ref=notif&notif_t=share_reply#!/pages/NEUPERTS/255070111210173

Mandag: 7.00 -17.00 hver anden mandag åbent til kl. 23.00 (Fra 17 – 23 er det mig som er på vagt)
Tirsdag: 7.00 – 23.00 (17-23 er det mig som har vagt)
Onsdag: 7.00 – 17.00
Torsdag: 7.00 -17.00¨
Fredag: 7.00 – 17.00 hver anden fredag åbent til kl. 23.00 (17-23 mig som har vagt)
Lørdag: 9.00 – 18.00
Søndag: ……

Kig endelig forbi! og tag en sludder for en sladder med os og kig dig lidt omkring. Tag din laptop med og sæt dig tilbage og nyd varmen i hjertet af vesterbro!

Skriv et svar

