This weekend

 

Denne weekend har jeg min datter, og vi sover hos min farmor alle dagene, fordi jeg har olie behandlet hele køkken bordpladen og mit sofa bord derhjemme med sort råolie, så det er ikke det smarteste hvis Freya render rundt og sætter små håndaftryk rundt omring og der er heller ikke plads til at lave mad.
Men her er også virkelig hyggeligt, vi har fået vores eget værelse hvor vi kan være for os selv og hygge! Og her er der rigeligt med mad og drikke!
Så i anledning af at jeg har Freya på besøg ville jeg lige lave et indlæg med nogle af de nyeste billeder jeg har af hende!

 


Sidste gang Freya og mig var sammen, havde jeg nogle farve sprays stående derhjemme til fotoshoot, men vi synes det kunne være sjovere at se hvordan Freya ville se ud hvis hun var ginger. Så wupti sprayede vi lige håret orange og jeg synes faktisk det klæder hende godt!..Ærgeligt at farve ikke er sundt for børn ellers havde jeg farvet det orange 😉

Skriv et svar

